عاشقانه با خدا
نويسندگان
لینک دوستان
پاور بانک">پاوربانک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه با خدا و آدرس sarabnb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





زندگی یک پاداش است نه مکافات

فرصتی ست کوتاه!تا ببالی

بیابی

بدانی

بیندیشی

بفهمی

وزیبا بنگری....

ودر نهایت در خاطره ها بمانی....



نظرات شما عزیزان:

مجمع فرهنگی رهپویان علوی
ساعت16:50---16 مرداد 1393
عالیست
خسته ام از توبه های سَرسَری از هوای نفس و از دیو و پری
دوستـــانِ دشـمـنـم در یـاوری مــادرانِ بـدتـر از نـامـــادری

باید امشب رفت راه دیگـری
الامان الغوث یابن العسگری


sajjad
ساعت4:41---31 تير 1393
بعضی وقت ها خاطره ها اذیتم میکنند خاطره هایی که نباید رقم میخورد اما از روی اشتباه رقم خورد

رضا
ساعت17:41---28 فروردين 1393
گفتم خدایا همنشینم باش . . .

گفت من مونس کسانی هستم که مرا یاد کنند !

گفتم چه آسان به دست می آیی ؟!

گفت پس آسان از دستم نده

سارا خانم چرا دیگه آپ نمی کنی
پاسخ:سلام ممنون از نظرتون درس و دانشگاه وقت نمیذاره


خسرو
ساعت13:07---25 اسفند 1392

گدای عشق نباشید
بخشنده عشق باشید
انسانهای زیبا همیشه خوب نیستند
انسان های خوب همیشه زیبایند . . .


نعره هیچ شیری خانه های چوبی را خراب نمیکند
من از سکوت موریانه میترسم . . .


ريحانه
ساعت17:07---1 اسفند 1392
زيبا بود عزيزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 / 11 / 1388برچسب:, ] [ 10 PM ] [ سارا ]

.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 32902
تعداد مطالب : 61
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1